duminică, 30 octombrie 2011

Marcelino pan y vino (durata film 60 de minute)


     Astazi butonand telecomanda fara a cauta ceva anume, in cele din urma am incercat sa ma uit la Cartoon Network. In 20 de minute m-am enervat si ma gandeam, unde sunt desenele copilariei mele. Am intrat pe internet si ideile veneau una dupa alta. Asa ca m-am hotarat sa impartasesc cu voi acele desene care mi-au imbogatit zilele copilariei (si in mod logic...nu am depasit starea aceea, ca m-am emotionat pana la lacrimi cand gaseam cate un desen drag...acuma inteleg de ce am ajuns asa. Fiecare desen m-a influentat intr-un fel sau altu). Cu mare placere imi amintesc cand veneam de la scoala deschideam televizorul si asteptam cu nerabdare sa inceapa desenele animate cu "Marcelino".

Partea I


Partea a II-a

Partea a III-a

Partea a IV-a


Partea a V-a


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Poţi urmarii postarile aparute pe acest blog doar abonandu-te la rubrica "Urmăriţi prin e-mail". Daca va placut acest material lasati un comentariu aici.